دسته‌بندی نشده

سایت آنلاین فروش غنچه گل محمدی

گل محمدی یکی از محصولات گیاهی پرخاصیت و پرفروش می‌باشد که در اکثر نقاط کشور کشت شده و با آمدن اردیبهشت فصل برداشتش آغاز می‌شود؛ فروش غنچه گل محمدی و قیمت گذاری روی آن به کیفیت، اندازه و رنگش بستگی دارد.
فروش غنچه گل محمدی از طریق مختلف انجام می‌شود از جمله فروش اینترنتی که از آن به خوبی استقبال شده است، چرا که کار خرید را آسان می‌کند؛ ما از طریق سایت آنلاین فروش غنچه گل محمدی که طراحی کرده‌ایم می‌توانیم بهترین غنچه گل محمدی را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهیم.

فروش غنچه گل محمدی

شما مشتری عزیز اگر سایت آنلاین گل محمدی در سال ۱۴۰۱ را برای خرید خود انتخاب کنید می‌توانید با حذف واسطه‌ها و وصل شدن مستقیمتان به تولید کننده، خریدی مطلوب و با کیفیت داشته باشید.
فروش غنچه گل محمدی به دو صورت تر و خشک انجام می‌شود که این دو مدل را هم به صورت فله‌ای و هم به صورت بسته‌بندی؛ بسته به سلیقه و خواسته ‌ی شما عزیزان در اختیارتان قرار می‌دهیم.
غنچه گل محمدی خواص و فواید بسیاری دارد که همین امر موجب شده تا درخواست کنندگان این محصول ناب نفرات زیادی باشند.

فروش غنچه گل محمدی

کاشت و برداشت گل محمدی

گل محمدی از آن دسته گیاهان پر خاصیت و پرطرفدار می باشد که کشور ما ایران یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان گل محمدی خشک کیلویی ۱۴۰۱ است و هر ساله می تواند از گلستان های پرورش گل محمدی صدها هزار تن برداشت کرده و حتی صادر کند.
گل محمدی معمولا در استان های اصفهان، فارس، کرمان و آذربایجان شرقی بیشترین کشت را دارد و از نظر اقلیمی می تواند گلی با بهترین رایحه را بدست بیاورد؛ البته ناگفته نماند که دیگر استان های کشور نیز کشت گل محمدی را انجام می دهند اما خب از نظر رتبه بندی چهار استانی که نام بردیم رتبه ی اول تا چهارم را کسب کرده اند.
گل محمدی نسبت به خشکی مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل است که معمولا به صورت دیم کاشته می شود و اگر دیم نباشد، در سال یک یا دو مرحله آبیاری لازم دارد.
فصل برداشت گل محمدی از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اواخر خرداد ادامه پیدا می کند، که هم به صورت غنچه برداشت می شود و هم به صورت گل شکفته و در صنایع غذایی، داروسازی و آرایشی کاربردهای فراوان دارد.

فروش غنچه گل محمدی

خواص غنچه گل محمدی

  •  برای عطر دادن به چای و یا مزه دادن به ماست از غنچه گل محمدی استفاده می شود.
  • دم کرده غنچه گل محمدی برای درمان سرفه و دردهای شکمی مناسب است.
  • روغن غنچه گل محمدی برای درمان یبوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • گلاب به دست آمده از غنچه گل محمدی برای مصارف بهداشتی مثل اسکراب و لایه برداری پوست مناسب است.
  • دمنوش غنچه گل محمدی داروی مناسبی برای افسردگی و افزایش سیستم ایمنی بدن می باشد.

سایت آنلاین فروش غنچه گل محمدی به شما کمک میکند تا خیلی راحت این محصول بی نظیر را تهیه کرده و تمام این خواص را بدست آورید.

نوشته های مشابه