دسته‌بندی نشده

قیمت عمده گلبرگ گل محمدی صادراتی با کیفیت در بازار ایران

در حال حاضر ایران اولین تولید کننده عطر گل محمدی با تولید بیش ۳ تن می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب ایران برای محصول گل محمدی لذا کیفیت آن نسبت به سایر کشورها بهتر است. قیمت عمده گلبرگ گل محمدی صادراتی در طول سال یکسان نیست و بر اساس رنگ آن، تمیز بودن و شکسته نبودن آن متفاوت است و با نزدیک شدن به فصل برداشت آن خرید و فروش آن تا حد زیادی کاهش می یابد و فروش گلبرگ گل محمدی صادراتی در فصل زمستان با بالاترین قیمت ممکن انجام می گردد.

کارخانجات تولید کننده گلبرگ گل محمدی صادراتی در کشور

گل محمدی در مناطق خشک و مرتفع، بدون آفت و یا حتی سمپاشی در استان هایی همچون اصفهان به ویژه شهر کاشان، کرمان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، فارس کشت می شود ولی صنایع فرآوری و گلاب گیری معمولا در شهرهایی مانند کاشان، میبد و کرمان می باشد و به صورت خام فروشی غنچه و یا خرید عمده گلبرگ گل محمدی صورت می پذیرد و عملیات گلاب گیری به طور معمول در شهر کاشان انجام می شود.

البته در شهرهای دیگر نیز کارحانجات تولید صنعتی و سنتی گلاب گیری وجود دارد ولی با توجه به میزان تولیدی این گیاه معمولا پاسخگوی نیازها نیست و می بایست برخی شهرها همچون داراب به جهت فرآوری به شهرهای دیگر حمل نمایند.

وارد کننده گلبرگ گل محمدی صادراتی در تبریز

آذربایجان شرقی در واقع به عنوان چهارمین تولید کننده گل محمدی در ایران می باشد. شهرستان اسکو بیشترین زمین زیر کشت این محصول را به خود اختصاص داده است از آنجایی که برداشت آن به دو صورت گلبرگ و غنچه آن می باشد.

لذا بازار غنچه گل محمدی در تبریز بسیار پر رونق می باشد و در زمینه اسانس گیری و گلاب گیری نیز فعالیت می کنند و با توجه اهمیت فرآوری این محصول، با جذب سرمایه گذار می توان درآمدزایی قابل توجهی ایجاد نمود و همچنین گلبرگ گل محمدی صادراتی سایر استان ها را وارد استان می نماید تا با فرآوری آن ارزش بیشتر به چرخه اقتصادی کشور اضافه نماید.

خریدار بهترین کیفیت گلبرگ گل محمدی در اصفهان

در استان اصفهان به خصوص شهر کاشان، ظرفیت بسیار خوبی برای گلاب گیری و تهیه اسانس گل محمدی وجود دارد و با توجه به تجهیزات موجود در این استان بهترین کیفیت گلبرگ گل محمدی را از استان های دیگر خریداری می کند (برای همین امر است که عموم افراد گلاب را به عنوان شهر کاشان می شناسند).

با تبدیل آن به محصول فرآوری، به کشورهای اروپایی (به خصوص فرانسه) و آمریکایی صادر می نماید و از این طریق سودآوری بسیار قابل توجهی برای کشور به ارمغان می آورد چرا که صادرات گلبرگ گل محمدی و خام فروشی در واقع به منفعت کشور نیست و

لیست قیمت گلبرگ گل محمدی با تخفیف ویژه در بازار ایران

فروشگاه گلبرگ گل محمدی در بازار ایران از رونق ویژه برخوردار است. با توجه به شرایط اقلیمی ایران و تاریخچه این گیاه در کشور، جز برترین و با کیفیت ترین های تولیدگنندگان هستیم ولی خام فروش آن کاملا به ضرر خواهد بود.

به جهت اینکه تکنولوژی لازم را نداریم و بر اساس استانداردهای اروپایی اسانس آن تولید نمی کنیم و قیمت پر گل محمدی بسیار کمتر از اسانس آن می باشد. قیمت گلبرگ گل محمدی در ایران با تخفیف ویژه و کمترین قیمت ممکن می باشد در صورتی که اگر بتوان اسانسی با خلوص بیشتری تولید نماییم می توان اختلاف چند میلیونی در هر لیتری ایجاد نماییم.

ارسال رایگان گلبرگ گل محمدی در بازار تهران

گلبرگ گل محمدی دارای خواص دارویی بسیار زیادی  می باشد و در فرهنگ ما استفاده از آن بسیار مرسوم است به طور مثال در درمان افسردگی، نفخ معده، سردرد و … مفید می باشد لذا تقاضا نیز برای این محصول در بازار تهران بسیار زیاد است.

بر همین اساس برای رفاه مشتریان در نظر گرفتیم به صورت رایگان گلبرگ گل محمدی را در تهران ارسال نماییم. قیمت گل محمدی خشک ۹۸ با توجه به کیفیت آن در فصول تابستان در بهترین حالت ممکن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید