دسته‌بندی نشده

نرخ قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی

غنچه گل محمدی از آن دسته گیاهان دارویی و زینتی می‌باشد که در سال یک مرتبه قابل برداشت است و گل می‌دهد و همین امر باعث می‌شود تا کیفیت آن متفاوت باشد و قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی متغیر شود.
غنچه گل محمدی مرغوب به رنگ صورتی و یا بنفش می‌باشد که در این صورت مرغوب است و رنگ آن نباید به زردی و سفیدی بزند؛ قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی با توجه به همین موارد و رنگ و مرغوبیتش و شکسته و سالم بودن یا پاک بودن و نبودن‌اش است که متغیر می‌شود.

قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی

قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی

زمانی که به اردیبهشت ماه نزدیک می‌شویم رایحه‌ی گل محمدی در تمامی نقاط کشور می‌پیچد و باعث می‌شود تا افراد زیادی برای خرید آن اقدام نمایند؛ چرا که قیمت هرکیلو غنچه گل محمدی در این دوره به دلیل برداشت بسیار آن کاهش می‌یابد.
کشاورزان ترجیح می‌دهند تا در این فصل و دوره فقط برداشت را انجام دهند و فروش آن را به زمستان موکول نمایند تا از این طریق بتوانند قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی را بالاتر بفروشند و سود بیشتر و بهتری که بتواند پاسخگوی زحماتشان باشد را بدهند.

قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی

فروش غنچه گل محمدی

فروش غنچه گل محمدی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که گاهی به دلیل اینکه مصرف کننده زیاد است باعث می‌شود تا پای دلالان به بازارهای فروش باز شود.
اگر شما که فرد خریدار و مصرف کننده هستید بتوانید و تلاش کنید خود را به بازارهای اصلی و معتبر و بدون واسطه نزدیک کنید؛ می‌توانید خریدی بهتر و رضایت مند داشته باشید.
در کشور ما کار کشت در استان‌ها و شهرهای مختلفی انجام می‌شود که می‌توان به این چند شهر اشاره کرد

  •  کرمان
  • کاشان
  • آذربایجان شرقی
  • مشهد
  • همدان
  • اصفهان

این شهر ها جزو تولید کنندگان بزرگ و خوب کشور هستند که در زمینه‌ی پرورش غنچه‌ی گل محمدی فعالیت میکنند و هکتارها زمین را برای پرورش این گیاه به گلستان تبدیل کرده‌اند.

قیمت هر کیلو غنچه گل محمدی

غنچه گل محمدی

غنچه گل محمدی به دو صورت تر و خشک به فروش می‌رسد و در هر دو مورد کارایی و کاربرد دارد اما قیمت هرکیلو غنچه گل محمدی تر با خشک آن متفاوت می‌باشد و معمولا گل خشک قیمتی بالاتر دارد.
اما بهتر است بدانید که قیمت بالاتر غنچه گل محمدی خشک به این دلیل است که به روش‌های ارگانیک و کاملا بهداشتی خشک می‌شود و این کار به صورتی انجام می‌گیرد که مبادا غنچه گل محمدی خشک، بشکند و شکل ظاهری خود را از دست بدهد.